Sabtu, Ogos 09, 2008

Cinta yg akhirnya bersatu di jinjang pelamin…




 

Pertama-tama sekali, Riana ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru, buat sahabat Riana dari SMKI sampai la ni, Farah Hayana Shahrin yg bertemu jodohnya dengan pasangannya Fazli, moga berbahagia dan moga perkahwinan kalian berdua dikurniakan zuriat yg comel-comel dan kekal ke akhir hayat. Ini serba sedikit gambar yang sempat diculik beberapa keping pada hari kenduri (iaitu hari ini di Taman Permata, KL). 
Bertemu dengan teman-teman lain yg dah lama tak bersua muka. Tapi masing2 tak de pulak nak bergambar walaupun dah lama tak jumpa. Peanut, Nora dan Nadiah.
(P/s: Yang mengikuti novel Tautan Kasih, inilah pemilik nama yg Riana abadikan dalam novel Riana tersebut.)
-----------------------------------------------------------------------
Kita undurkan sedikit masa ya. Pada dua hari yg lepas (7hb. Ogos) Riana dan kengkawan yg lain dah janji nak pergi makan2 kat Restoran Puteri, Sg. Penchala (pemilik restoran ini ialah Pn. Habsah Hasan dan Pn. Rubiah Suparman). Kita orang saja nak dinner kat luar. Dah lama teringin nak ke restoran tu sambil meninjau2 tempat tersebut. Terletak di atas bukit, berhadapan dengan Highway Penchala Link. Dah nama pun dinner, kitaorang pergi waktu malam, lepas habis kerja. Ajak Hafiz juga (x-staff MPH) untuk join the dinner. Makanan yg kita orang pesan, Mee Hailam, Nasi, Telur dadar, tom yam, ayam masak merah, Kailan goreng ikan masin dan kerabu mangga. Memang sedap! Puas hati dengan kualiti dan kuantiti. Harga memang berpatutan.
Kita orang bila dah berjumpa ramai-ramai macam tu… memang havoc. Usik-mengusik, bergossip… (walaupun sebenarnya tiap2 hari jumpa di MPH) Tapi bila ada aktiviti2 cam gini, stress kita org pun rasa kurang. Selesai makan… bergambar lagi sebelum balik.
 

Tiada ulasan: