Sabtu, November 03, 2012

Filem Istanbul Aku Datang, wajib tonton!



Ok, actually dah tau tentang filem ni dah lama. Tapi tak tau apa yang filem ini ingin sampaikan kepada audience. Tapi sungguh teruja bila melihat pemegang watak-watak di dalamnya.
Tadi sempat tonton The Making of... 'Istanbul Aku Datang' di TV. Menarik dan tertarik. Filem ini akan ditayangkan di pawagam-pawagam berhampiran anda pada 8 November 2012. Dengan caption 8000km mencari cinta. Tema: Komedi Romantik.Yeay, wajib pergi tengok!

Pelakon utama, Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok, Aizat... Sure teruja! Sinematografi yang sungguh cantik dan jalan cerita yang fresh.. Teruja nak tengok Beto berlakon setelah tersangkut dengan cara lakonannya. Tak nak citer panjang-panjang.. Kita layankan gambar dulu ok! :D






Awww.....apsal gambar Lisa jer banyak?? Ok, will update later with others.. :) 

Update: Ok... ni gambar pelakon-pelakon lain.. Semua gambar di ambil dari Facebook: Istanbul Aku Datang.




Here the Trailers……………




Ok guys, counting days... :D 
Update 10th November: Dah tengok citer ni dengan si dia.  Over all memang best. Not bad. Walaupun kisah cinta biasa…tapi cara penceritaannya sedikit berbeza dari filem melayu lain. Pemandangan Istanbul sangat cantik. Rasa nak terbang ke sana juga. Pelakon yang berlakon dalam filem ni pun sangat best dan dialog yg dilontar pun sangat bersahaja. Ada part sedih jugak dalam ni dan buat airmata bergenang (so touching & focus sungguh minah ni…haha). I love Beto more… :D Lisa also good. Lari dari watak yang dia selalu bawa. 4.5 bintang from 5... Worth watching!

2 ulasan:

keet berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Unknown berkata...

Ya Salam… macam mana la boleh ter delete your comment Suspek Utama. So sorry! Tangan ni tertekan… Haih… Anyway, I love the way Beto Kusyairy act in all his drama and film… Aura lakonan dia tu mmg mengancam… :D