Sabtu, Januari 17, 2009

Mencari sentuhan yg semakin pudar…



Huhu… semacam jer tajuk entri. Meremang jer roma. Tapi sememangnya Riana tengah buat sesuatu. Dengan manuskrip yg tak bergerak-gerak… risaunya Riana rasa. Hmm… hari ni mula baca balik citer yg Riana dah buat separuh jalan tu. Cuba menjiwai balik watak-watak di dalamnya. Sambil-sambil tu cuba cari mood yg sepadan dengan cerita dengan mencari lagu-lagu yg sesuai. Konon-konon macam lagu soundtrack gitu. Haha… Lagi satu… cuba buat research di internet berkenaan watak mahupun latarbelakang cerita. Huhu… Riana kena mula dari awal balik. Kalau tidak terperamlah nampak gayanya manuskrip Riana tu dalam folder kat PC. Hmm… Insya Allah, ia akan menjadi permulaan tahun baru yg baik. Doa-doakanlah ye moga Riana sukses tahun ni.
Dalam keadaan masih tercari-cari ni Riana sekali lagi dapat surat dari Uni. Penangguhan untuk sambung Master diluluskan. Tapi… entah kenapa masih terasa berat hati nak pergi. Tak tahulah kenapa. Tengah menunggu surat susulan yg berkemungkinan akan tiba dalam bulan Mei mungkin. Hmm… Apa nak buat ni? 
Dah start buat planning untuk bulan Februari. Ingat nak ambik cuti panjang. Tapi mungkin tak dapat kot. Huhu… takder org nak cover. Sian arr… Tapi dah buat plan dengan rakan2 MPH yg lain. Kita org semua akan sekali lagi ke Genting. Huhu… apsal la tak pernah puas dengan tempat tu?? Hmm… Takperla… Sekurang2nya kita orang masih ada masa nak bersosial kan!

Tiada ulasan: