Sabtu, Jun 28, 2008

Dramatik…


Dua tiga hari ni perasaan tiba-tiba jadi dramatik semacam jer… Buat itu tak kena, buat ini tak kena… Apahal entah!
Nak je aku humban perasaan ni ke tepi dulu supaya tak mengganggu gugat kerja-kerja aku… Aduhai!
Semenjak dua ni juga aku sering berSMS tgh2 malam dgn rakan2 Xpax ku haha… Masing2 x leh tido kerana memikirkan berbagai jenis perkara dalam otak. Ada yg susah hati sebab itu dan ini, termasuk jugalah aku. Ada satu hari tu, terjaga tiba2 pukul 4-5 pg. Pastu dah x leh tido lg dah sampai Subuh. Hem… jam jangka semualajadi dah berbunyi agaknya. Entah2 ada yg tak kena dengan proses kimia dan biologi dlm bdn. So, dia dah bg sign awal…
Dunno how to say lah!
Manuskrip baru… belum start. Draft pun baru sekerat jalan… Malasnya lah hai… 
Berputar-putar soalan bertemu soalan…
Ramai di kalangan rakan sebayaku yg masih belum berpunya atau dalam kata lainnya masih single mula risau tak bertemu jodoh. Virus pada mereka tu, sedikit demi sedikit mula berjangkit pada aku sendiri. Tapi belum critical… Tak pasti lah nak bagi dos vaksin apa ni. Motivasi diri paling penting. Mungkin Tuhan belum mempertemukan kita dengan orang yang betul… Haha… tiba-tiba rasa seronok pula melayan lagu-lagu lama Sheila Majid di rembang tengah hari ini. ~Cinta jangan kau pergi… tinggalkan diriku sendiri. Cinta jangan kau lari, apalah erti hudup ini tanpa cinta dan kasih sayang…~
Tertarik dengan tagline pada filem Sepi ~ Cinta tak datang hanya sekali~ Dalam hati membenarkan kata-kata tersebut. 1st July nanti dah janji dengan member berempat nak pi tgk this movie. Sesuai untuk insan2 kesepian… ahaks! ;)

Tiada ulasan: